Bij mij in de salon staat kwaliteit en tevredenheid voorop. Toch kan er altijd iets zijn waar je niet tevreden over bent. Omdat ik ben aangesloten bij brancheorganisatie ANBOS, kun je als klant gebruikmaken van de officiële klachtenregeling van ANBOS.
Heb je een klacht of wil je ergens melding van maken? Hieronder lees je wat je kunt doen:
1. Bespreek het eerst met mij
Heb je een klacht? Praat er dan eerst met mij over. Een open gesprek lost vaak al veel op en geeft duidelijkheid. Ik sta altijd open voor jouw feedback.
2. Kom je er met mij niet uit?
Dan kun je contact opnemen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij luisteren naar jouw verhaal, geven advies en kunnen bemiddelen.
📞
Bel CBKZ: 0183 - 68 28 29 (ma-vr 9:00 – 12:00 en 13:00 – 16:30)
📧
Mail: klachten@cbkz.nl
📬
Postadres:
CBKZ – t.a.v. Klachtenfunctionaris ANBOS
Antwoordnummer 570
4200 WB Gorinchem
Vermeld bij je klacht altijd je naam, contactgegevens, de naam van mijn salon en een duidelijke omschrijving van je klacht.
3. Nog steeds geen oplossing?
Dan kun je jouw klacht laten beoordelen door de
Geschillencommissie Uiterlijke Verzorging. Meer informatie vind je op:
🌐 www.degeschillencommissie.nl